DIJOUS, 26/09/2024 | 23:50 h
  • banfesclic

Guanyadors del concurs fotogràfic Fes Clic a la Festa Major 2011

19/7/2011

Ja es coneixen els guanyadors del concurs fotogràfic "Fes Clic a la Festa Major 2011", que organitza l´Ajuntament i l´Associació fotogràfica ClickAbrera.

El jurat, format per membres de la Federació Catalana de Fotografia, es va encarregar de valorar i dictaminar, el passat dissabte 16 de juliol, les instantànies guanyadores. El primer premi, dotat de 180€, va ser per David Florensa, per l´obra “Nit divertida”; el segon premi, de 120€, va recaure en l´obra “Xocolatada”, de Raúl Fajardo; el tercer guardó, de 70€, va ser per Andrea Martín per la seva obra “Atraccions”; i el premi especial entre els membres participants de ClickAbrera, dotat de 70€, va ser per a David Martínez de la Torre, per l´obra “L´home del correfoc”.

En total, al concurs s´hi van presentar 37 obres, que estaran exposades a la Casa de cultura d´Abrera, del 6 al 20 de setembre. Un cop tancada l´exposició, els participants podran recollir les obres que no hagin estat premiades.

Dimarts, 19 de juliol de 2011