DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:04 h

Abrera rep amb il·lusió a Ses Majestats els Reis Mags d´Orient

7/1/2016

Els nens i nenes d’Abrera han rebut un any més amb molta emoció i il·lusió els esperats Reis Mags d’Orient. L’emissari de Ses Majestats, el patge Viu-Viu, va recollir més de 250 cartes a la plaça de l’Ajuntament el diumenge 3 de gener. Els infants, acompanyats pels seus pares i familiars, van formar una llarga cua per poder parlar i entregar les seves cartes al patge i els seus ajudants.

Seguint la tradició, Ses Majestats van arribar al nostre poble el passat 5 de gener amb gran solemnitat i focs artificials. El patge Viu-Viu va anar a l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) per rebre els Reis Mags. L’acompanyaven l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i la regidora de Joventut, Cultura i Comunicació, Danivia Megías, els quals van entregar a Ses Majestats la clau màgica que obra totes les portes del municipi.

L’alcalde va preguntar als nens i nenes del poble si s’havien portat bé aquest any. Un sí rotund va ser la resposta. També va agrair la col·laboració de totes les persones i entitats que han participat en l’organització d’aquest màgic esdeveniment: Patges Abrera, Comissió de Reis, Escola de Música, motoristes, Policia Local, Protecció Civil, tractoristes, Creu Roja i la brigada de l´Ajuntament d´Abrera.

Després, els Reis Mags van pujar a les seves respectives carrosses per fer l’habitual cavalcada acompanyats d’un gran seguici. Ses Majestats van repartir caramels i simpatia pel passeig de l’Estació, plaça Rafael Casanova, Josep Tarradellas, Avinguda de la Generalitat, carrer Rebató i de nou Avinguda de la Generalitat. Els Reis Mags van fer una parada a l’Església de Sant Pere, on van fer una ofrena al Pessebre. Finalment van visitar el Passeig de l’Església i el carrer Major.

Durant la cavalcada, els patges del Reis Mags van fer entrega dels diplomes del Premi del V Concurs d’Aparadors Nadalencs 2015 als guanyadors d’aquesta edició: Floristeria Nacho Flores, Pastisseria Duch i El món de les Xuxes.