DIMECRES, 18/09/2024 | 20:21 h
  • Cursos de català. Setembre 2024

A Abrera apostem per la formació dels nostres veïns i veïnes! Des de l'Oficina de Català d'Abrera s'obre el termini d’inscripció per a les classes del curs 2024-2025

5/9/2024

Tot a punt perquè comencin les inscripcions als cursos trimestrals de català de l’Oficina de Català d’Abrera. Aquest mes de setembre s'inicien les inscripcions per als cursos de català de l’Oficina de Català d’Abrera. Des de l’Ajuntament d’Abrera apostem per la formació dels nostres veïns i veïnes. Apunta’t als cursos de català que s'impartiran pròximament al nostre municipi. A continuació uns detallem totes les dates a tenir en compte. Preneu nota!

Des de l’Oficina de Català d’Abrera, del Consorci per a la Normalització Lingüística, s’oferiran cursos de nivells Bàsics i Elementals.

• Curs Bàsic 1 (Presencial): Dirigit a persones alfabetitzades en alfabet llatí, no catalanoparlants. Els i les alumnes tindran un primer contacte amb el català i assoliran un vocabulari bàsic per al seu dia a dia.
  • Curs Elemental 1 (Presencial): Dirigit a persones que ja han completat el nivell Bàsic de català o bé han fet una prova de col·locació* que els ha indicat que aquest és el seu nivell. Els i les alumnes comprendran converses poc complexes del dia a dia, entendran textos escrits sobre temes d'interès general i específic i mantindran converses sobre la vida quotidiana.
  • Curs Elemental 2 (Virtual): Dirigit a persones que ja han completat el nivell Elemental 1 de català o bé han fet una prova de col·locació* que els ha indicat que aquest és el seu nivell. Els i les alumnes comprendran textos orals i converses amb un cert grau de complexitat, podran donar informacions i opinions personals.

Dates d'inscripcions

Els cursos són trimestrals, començaran el dimecres 25 i dijous 26 de setembre i acabaran al desembre.  Les dates per a inscriure’s a aquests cursos són:

• Dijous 12 i divendres 13 de setembre matrícula preferent per a alumnes que han fet un curs els últims 12 mesos
  • Dilluns 16 i dimarts 17 de setembre: matrícula general

Les inscripcions es poden fer en línia (Inscripció als cursos de català | Consorci per a la Normalització Lingüística - CPNL) o bé presencialment a l’Oficina de Català d’Abrera.

Si voleu consultar els horaris d’inscripció presencials o bé els horaris dels diferents cursos, us podeu posar en contacte amb l’Oficina de Català d’Abrera.

Des de l’Ajuntament d’Abrera apostem per la formació dels nostres veïns i veïnes. Apunta’t als cursos de català que s'impartiran properament al nostre municipi!

Podeu contactar amb l'Oficina de Català d'Abrera a través dels següents canals:

• Prencialment, al carrer dels Rosers, 1
  • Trucant al T. 634 757 200
  • Enviant un correu electrònic: abrera@cpnl.cat
  • També podeu consultar a les xarxes socials Facebook i Instagram: @ocdabrera

Des de l’Ajuntament d’Abrera apostem per la formació dels nostres veïns i veïnes. Apunta’t als cursos de català que s'impartiran properament als nostre municipi!

Cursos de català. Setembre 2024

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma