DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:05 h

Música de tots els estils i diversió en la Festa de Cap d´Any

4/1/2016

El Pavelló Municipal d’Esports va ser l’escenari la nit de Cap d’Any d’una festa multitudinària per donar la benvinguda al 2016. Aquesta edició es va fer la venda anticipada de la totalitat de l’aforament, per tant, no va haver-hi venda d’entrades a la taquilla, el mateix dia de la festa. Així doncs, aquest any, també hem tingut el màxim d’aforament, amb 1.700 persones.

En aquesta edició, en comptes de vendre entrades en paper, hem venut polseres amb tanca de seguretat, per facilitar visualment el funcionament de la barra (es distingia entre els menors i els majors d’edat) i els accessos d’entrada i sortida.

El cartell d´artistes estava format per JORDI FAJARDO i per l’equip BIG FRIDAY. Així doncs, la Festa de Cap d´Any oferia tots els ventalls de música i estils, i estava adreçada a tots els públics, garantint la diversió.

Des del Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera valorem positivament la festa i el seu desenvolupament, i les valoracions rebudes per part dels assistents van en la mateixa línia de satisfacció, es va desenvolupar sense incidents i la gent va gaudir molt de la festa.