DIJOUS, 26/09/2024 | 23:52 h
  • voluntaris lingüistics

Cloenda del curs de català i de la 3a edició del Voluntariat per la llengua

7/7/2011

La Casa de Cultura va aplegar alumnes, voluntaris i aprenents per celebrar la cloenda dels cursos de català per a adults i del Voluntariat per la llengua.

Guadalupe Marcos, regidora de Cultura, i Imma Pagès, directora del CNL Ca n´Ametller, van agrair un any més l´interès i constància dels alumnes, voluntaris i aprenents en el foment i promoció social de la llengua catalana al municipi. També es va destacar la col·laboració de les entitats adherides al Voluntariat per la llengua: Dones i Futur, Coral Contrapunt, Abrera Sardanista i Escacs Abrera.

A continuació, es van lliurar els certificats a les parelles lingüístiques que han format part de la 3a edició del programa, que ha comptat amb un total de 20 parelles lingüístiques, i als alumnes dels cursos de català per a adults 2010-2011. Enguany hi ha hagut al voltant d´un centenar d´alumnes d´una vintena de nacionalitats diferents.

Dijous, 7 de juliol de 2011