DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:14 h

Emotiu concert de Sant Esteve a càrrec de la Coral Contrapunt a l´Església Sant Pere d´Abrera

28/12/2015

La Coral Contrapunt d’Abrera ha felicitat un any més les festes nadalenques als veïns i veïnes d’Abrera amb un emotiu concert que va omplir l’Església de Sant Pere la tarda del passat 26 de desembre, festivitat de Sant Esteve. La presidenta del Cor, Miquel Delmar, va agrair el suport del públic i va dedicar el concert al secretari de la formació, Joan Castillo.

Amb la direcció de l’Oriol Hernández i l’acompanyament al piano de Jordi Casas, la coral va iniciar el seu concert amb nadales tradicionals catalanes com Allà en un pessebre, El desembre congelat i El noi de la Mare. El cor també va interpretar temes d’autors coneguts com Feliz Navidad de José Feliciano i Al•leluia de Leonard Cohen.

Amb les espirituals Freedam i Swing Low, la Coral Contrapunt va emocionar el públic, que també va cantar amb el cor entonant la nadala tradicional tirolesa Santa Nit, tema amb el que es va finalitzar el concert.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera hem col•laborat en l’organització d’aquest esdeveniment, juntament amb la Coral Contrapunt, l’Església de Sant Pere i la Federació Catalana d’Entitats Corals, F.c.e.c.