DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:16 h

Alumnes de l´Escola Francesc Platón canten Nadales al vestíbul de l´Oficina d´Atenció al Ciutadà (OAC)

24/12/2015

Uns cinquanta nens i nenes de tercer de primària de l’Escola Francesc Platón Sartí d’Abrera ens van obsequiar aquest dimarts 22 de desembre amb una cantada de Nadales, que va tenir lloc al vestíbul de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, OAC, de l’Ajuntament d’Abrera.

L’alcalde, Jesús Naharro, regidors i regidores, i el personal del consistori van gaudir de les canços tradicionals d’aquestes dates i d’una nadala ben original: l’adaptació del tema Mamma Mia del grup Abba.

Posteriorment, els nens i nenes, acompanyats dels seus mestres, van visitar la sala de plens de l’Ajuntament, on van conversar amb l´alcalde i els regidors i ens van desitjar un Bon Nadal.