DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:16 h

Més de 400 avis i àvies d´Abrera celebren la Festa de Nadal del Casal d´Avis al Pavelló Municipal d´Esports

23/12/2015

Amb les festes nadalenques ben a prop, el Casal d’Avis d’Abrera ha celebrat el tradicional berenar-sopar que realitza per aquestes dates per desitjar un Bon Nadal a la nostra gent gran. Més de 440 avis i àvies del municipi van participar en la festa, que va tenir lloc al Pavelló Municipal d’Esports el passat diumenge 20 de desembre.

Una vegada més, el treball realitzat per un grup de voluntaris i voluntàries del Casal d’Avis va fer possible que la festa fos tot un èxit, una vetllada en la que no van faltar els productes típics de Nadal com els torrons i els polvorons, i que va comptar amb la música de Josep per amenitzar el ball.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Salut i Gent Gran, Francisco Sánchez, van entregar al final de l’esdeveniment dues plaques commemoratives a les parelles formades per Vicente Pineda i Carmen Navarro, i Francisco Dueñas i Azucena Navarrete. L’alcalde va aprofitar l’avinentesa per desitjar a tots els presents unes Bones Festes i va agrair l’excel•lent tasca realitzada per la Junta del Casal d’Avis amb la gent gran d’Abrera.