DIVENDRES, 16/08/2024 | 21:30 h

• Cartell Revetlla Sant Joan 2024 - Ca n'Amat
  • Sant Joan 2024 - Can Vilalba
  • Cartell Revetlla Sant Joan 2024 - Santa Maria de Vilalba

Preparats i preparades per gaudir de la revetlla de Sant Joan a Abrera? La nit de diumenge 23 de juny, gaudim del Sant Joan al nucli urbà i als barris d'Abrera!

Ja podeu reservar la vostra taula per gaudir de la festa a la plaça de Pau Casals

21/6/2024

Aquest mes de juny, arriba l'estiu i les revetlles! El diumenge 23 de juny celebrarem la revetlla de Sant Joan. Els veïns i veïnes que vulguin gaudir de la revetlla en el nucli urbà del nostre municipi, a la plaça de Pau Casals, ja poden reservar la seva taula, des d'aquest dilluns 10 de juny fins al divendres 21 de juny inclòs. Preneu nota!

Al nucli urbà, concretament a la plaça de Pau Casals, a partir de les 20 h es donarà el tret de sortida a la festa que hem organitzat des de l’Ajuntament d'Abrera, a la que tothom hi està convidat. Porteu el vostre sopar, us posem la taula! Gaudiu de la revetlla de Sant Joan a la plaça de Pau Casals amb sopar popular i l'actuació de Nazarí Music Live! Només heu de reservar la vostra taula fent la vostra inscripció prèvia, en aquest web municipal:

Francisco Sánchez, regidor de Cultura

El regidor de Cultura, Francisco Sánchez, ha manifestat que “ya podemos hacer la reserva de las mesas y sillas para disfrutar de la la Revetlla de Sant Joan. Invito a todo el mundo que venga, lo pasaremos francamente bien".

Gaudiu de la revetlla de Sant Joan, a la plaça de Pau Casals. Porteu el vostre sopar, us posem la taula!

Revetlla de Sant Joan 2024, nucli urbà. Reserva de taules

Revetlla de Sant Joan, als barris d'Abrera!

Can Vilalba

En el marc de les celebracions de Sant Joan a Abrera, l'Associació de veïnes i veïns de Can Vilalba també ha organitzat una revetlla amb sopar popular al local de l'associació. Tindrà lloc el proper diumenge 23 de juny a partir de les 20.00 h. Porta el teu sopar, gaudeix de la música i nosaltres et facilitem les taules i cadires! A banda tindrem coca i cava per a tothom, a càrrec de l'associació. Vine i gaudeix de la nit de Sant Joan!

Sant Joan 2024 - Can Vilalba

Santa Maria de Vilalba

També celebrarà la nit de Sant Joan amb la tradicional revetlla, el nostre barri de Santa Maria de Vilalba el proper diumenge 23 de juny a partir de les 21 h amb la preparació de les taules i cadires per dur a terme el sopar a la fresca, on cadascú es podrà endur el seu sopar i gaudir de la companyia de la resta de veïns i veïnes. I a partir de les 23.30 h hi haurà ball i música amb DJ Sergi. No us ho perdeu!

Cartell Revetlla Sant Joan 2024 - Santa Maria de Vilalba.jpeg

Ca n'Amat

I finalment, el barri de Ca n'Amat, ha organitzat una Festa de Sant Joan, el proper diumenge 23 de juny, amb un Sopar de Germanor a partir de les 21 h, seguit d'un Quinto de Revetlla a partir de les 23 h i l'Encesa de la Foguera i música amb DJ a la pista de l'Associació de Veïns i veïnes de Ca n'Amat.

Cartell Revetlla Sant Joan 2024 - Ca n'Amat.jpeg

Tots i totes ho passarem genial en un ambient festiu com és Sant Joan!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023