DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:08 h

50 alumnes de l´Escola Ernest Lluch visiten el consistori dins l´activitat ‘El meu Ajuntament´

21/12/2015

Uns 50 nens i nenes de tercer de primària de l’Escola Ernest Lluch d’Abrera i els seus mestres van visitar l’Ajuntament el passat divendres 18 de desembre dins l’activitat ‘El meu Ajuntament’. Els joves estudiants van fer una visita guiada per l’Oficina d’Atenció Ciutadana, OAC, la Sala de Juntes de Govern Local i la Sala de Plens, on es van poder entrevistar amb l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

Des de la Regidoria d’Ensenyament, amb la col•laboració d’Alcaldia i altres regidores organitzem aquesta activitat, adreçada als alumnes de tercer o quart d’Educació Primària de les escoles d’Abrera. La finalitat és donar a conèixer als nens i nenes l’Ajuntament i la seva organització.

‘El Meu Ajuntament’ comença a l’aula de l’escola, on s’explica als nens i nenes com funciona l’Administració pública. Els alumnes realitzen unes eleccions municipals a classe, escollint un alcalde o alcaldessa amb el seu equip de govern, que després, durant la visita al consistori, ocuparan el seu lloc corresponent a la Sala de Plens.

Els estudiants de l’Escola de l’Ernest Lluch van presentar a l’alcalde les seves propostes per fer d’Abrera un poble millor i li van preguntar, entre diversos temes, si li agrada la seva feina o si és complicada.

Després, els nens i nenes van desitjar-nos unes Bones Festes amb postals de Nadal, un poema recitat en grup i una cantada de Nadales. ‘El Meu Ajuntament’ continuarà els propers trimestres del curs escolar amb la visita dels alumnes de l’Escola Francesc Platón Sartí i l’Escola Abrera.