DIUMENGE, 20/10/2024 | 07:30 h
  • Més de 70 persones s'han apropat a la campanya de donació de sang del dimarts 14 de maig, organitzada amb la col·laboració de l'Institut Voltrera. Gràcies, Abrera!

+ 3

La unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits es va instal·lar a la Casa de Cultura de 10 h a 14 h i de 16 h a 20 h

16/5/2024

Des de l'Ajuntament d'Abrera, juntament amb l'Àrea de Promoció de la Donació del Banc de Sang i Teixits, i la col·laboració de l'Institut Voltrera d'Abrera hem impulsat aquesta nova campanya de donació de sang, que ha tingut lloc aquest dimarts 14 de maig a la Casa de Cultura, per tal que els joves es familiaritzin amb aquest tipus de campanyes i els veïns i veïnes facin les seves donacions. Felicitats per la iniciativa!

Donar sang salva vides! La unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits es va instal·lar, aquest dimarts 14 de maig passat a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17) en horari de 10 h a 14 h i de 16 h a 20 h. Un total de 69 persones van donar sang i plasma, de les quals 3 van fer les seves primeres donacions. Amb aquestes darreres aportacions dels veïns i veïnes d'Abrera, se'n podran beneficiar 207 pacients dels hospitals.

Des del Banc de Sang i Teixits recorden que calen 1.100 donacions diàries per fer front a les necessitats dels i les pacients. Es calcula que 173 persones necessiten sang cada dia als hospitals catalansEls motius més freqüents pels quals un pacient pot necessitar transfusions són els càncers, les hemorràgies intestinals, els infarts, les fractures o malalties de la sang, com anèmies.

Un total de 72 persones es van atansar a la crida de la donació de sang del centre educatiu, i finalment 69 van poder donar, de les quals 3 van fer la seva primera donació.

Donar sang salva vides! Gràcies, Abrera!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023