DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:07 h

Creu Roja i Càritas Abrera entreguen lots de Nadal a les famílies que participen en el programa Donem Suport

17/12/2015

Per tal d’ajudar als veïns i veïnes d’Abrera que necessiten ajuda, les associacions Creu Roja i Càritas Abrera han entregat 120 lots de Nadal aquest dimecres 16 de desembre al centre polivalent del nostre municipi.

Des del Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera hem col·laborat en aquesta iniciativa, destinada a les famílies que participen en el programa Donem Suport de la Creu Roja, que facilita aliments, productes bàsics, material escolar i joguines.

Els lots incloïen productes típics de Nadal com turrons i neules, i aliments com oli d’oliva. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el vicepresident de Creu Roja del Baix Llobregat, Manel Benito, han entregat els lots i han desitjat unes Bones Festes a les famílies.

També s’han repartit joguines pels més petits, que han estat cedides a la Creu Roja pel centre de meditació Templo de Luz Elra de Sant Andreu de la Barca.