DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:13 h

Reconeixement als treballadors pels seus 25 anys al servei d´Abrera

15/12/2015

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem volgut destacar la gran tasca realitzada durant 25 anys per diversos treballadors i treballadores del consistori al servei de la ciutadania d’Abrera.

En un acte celebrat aquest dilluns 14 de desembre, l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, acompanyat de regidors del consistori, ha agraït la tasca realitzada durant tots aquests anys per aquestes persones, que treballen a diferents departaments de l’administració local com Esports, Medi Ambient, Brigada i Serveis Socials.

Xavier Martí, Operari vigilant d’instal•lacions d’Esports; Mar. Domènech, Oficial segona administrativa d’Esports; Lluis Martínez, Administratiu de Medi ambient; Joaquim Parra, Oficial primera de Brigada/Jardineria; i Pilar Cortadella, Cap Departament de Serveis Socials, moltes gràcies per la feina feta durant aquests 25 anys al servei d’Abrera!