DISSABTE, 28/09/2024 | 05:21 h

Abrera dóna 19 tones d´aliments pel Gran Recapte de Catalunya

1/12/2015

Els veïns i veïnes d’Abrera han mostrat la seva solidaritat un any més en la campanya de recollida d’aliments bàsics, el Gran Recapte de Catalunya, realitzada els dies 27 i 28 de novembre de 2015, i que al nostre municipi ha organitzat Càritas Abrera.

Segons les dades facilitades per aquesta entitat, a Abrera s’han arreplegat 19 tones d’aliments. Dels quatre punts de recollida, el major nombre d’aportacions es va fer al Mercadona, al Mercat Municipal; seguit del Caprabo, al Montserrat Centre Abrera; i l’Àrea de Guissona i el Condis, al nucli urbà.

Càritas Abrera ha destacat la gran solidaritat del nostre municipi, amb un promig d’un quilo i mig d’aliments per persona. De cara a futures edicions, l’entitat espera incrementar el nombre de voluntaris per tal que puguin donar un cop de mà als “joves de 65 anys” de Càritas Abrera que col•laboren en aquesta iniciativa.

La finalitat del Gran Recapte de Catalunya és aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària, així com donar a conèixer la situació que travessa aquest col•lectiu arrel de la crisi econòmica.

La campanya l’han dut a terme de forma simultània els quatre Bancs d’Aliments de Catalunya. Aquest 2015 s’han recollit més de 4.000 tones de menjar.