DIUMENGE, 20/10/2024 | 10:07 h
  • Tall de circulació, aquest dijous 21 de març, en trams de l'av. d'Abrera, c. d'Aneto i av. de l'Associació del barri de Ca n'Amat per obres d'asfaltatge
  • Iniciem la segona fase de les obres del Pla de conservació i millora del barri de Ca n’Amat

+ 4

Avancen les obres de la segona fase del Pla de conservació i millora del barri de Ca n’Amat

20/3/2024

Treballem per Abrera! Amb motiu de  les obres de millora de l'àmbit de la rotonda de l’avinguda d’Abrera amb el c. d’Aneto del barri de Ca n'Amat, aquest dijous 21 de març des de les 8 h del matí, es tallarà el trànsit a trams de l'avinguda d'Abrera (núm. 1 i 2), el c. d'Aneto (entre el núm. 2 i el 18) i l'anvinguda de l'Associació del barri de Ca n'Amat per obres d'asfaltatge. L'actuació es finalitzarà el mateix dijous a la tarda.

Ruta alternativa d'accés al barri de Ca n'Amat

Les obres d'asfaltatge per a la millora del paviment a diversos carrers del barri de Ca n'Amat comportaran, aquest dijous 21 de març, les següents afectacions de trànsit:

• La circulació en l'avinguda d'Abrera quedarà tallada a l'alçada dels números 1 i 2. La resta de veïnat de l'avinguda (del núm. 3 al núm. 42, ambdós inclosos, podran accedir als seus domicilis des de l'avinguda de Ca n'Amat.
  • L'accés al barri de Ca n'Amat, des del nucli urbà del nostre municipi, per la resta de veïnat del barri s'haurà de realitzar pel carrer de Ter.
  • El c. d'Aneto quedarà tallat entre el núm. 2 i el 18.

Tall de circulació en el barri de Ca n'Amat, el 21.03.24

L’actuació contempla diversos treballs:

• Nova pavimentació amb treballs d’asfaltatge
  • Reparació i ampliació de vorades i voreres
  • Millora de l’accessibilitat i la seguretat per als vianants:
    • Construcció d’una vorera nova per accedir al parc públic i a la zona de contenidors.
    • Construcció de 4 nous passos de vianants elevats i millores dels passos de vianants existents.
  • Treballs de pintat. Nova senyalització horitzontal i vertical.
  • Millora de la zona de contenidors:
    • Ampliació, nou paviment i nova tanca de fusta.
  • Adequació per a la propera instal·lació de rec a la rotonda pel seu proper enjardinament i soterrament d’un hidrant existent

El Pla de conservació i millora del barri de Ca n’Amat es va iniciar el 2022 amb l’execució de la primera fase, amb els treballs de millora a l’espai públic dels carrers dels Pirineus i de Canigó. Amb aquestes obres, des de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes d'Abrera amb una mobilitat més segura.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem al veïnat que disculpi les molèsties.

Millorem el nostre espai públic!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023