DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:59 h

Abrera participa un any més al Gran Recapte de Catalunya

29/11/2015

Càritas Abrera ha organitzat la campanya de recollida d’aliments bàsics que ha tingut lloc al nostre municipi el passat divendres i dissabte, 27 i 28 de novembre de 2015.

Els veïns i veïnes d’Abrera han fet les seves aportacions, en horari d’obertura comercial, a quatre punts de recollida: Mercadona, al Mercat Municipal; Caprabo, al Montserrat Centre Abrera; establiments Condis i Àrea de Guissona, al nucli urbà.

La finalitat del Gran Recapte de Catalunya és aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària, així com donar a conèixer la situació que travessa aquest col•lectiu arrel de la crisi econòmica.

La campanya l´han dut a terme de forma simultània els quatre Bancs d’Aliments de Catalunya. L’any passat el Gran Recapte d´Aliments de Catalunya va recollir 4,6 tones en més de 2.000 punts de recollida i amb l’ajuda de 23.000 voluntaris. El repte d’enguany és assolir unes xifres similars.