DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:13 h
  • RAFEL NADAL

L´escriptor Rafel Nadal visita la Biblioteca Josep Roca i Bros d´Abrera

25/11/2015

El periodista i escriptor català Rafel Nadal ha visitat aquest dimarts 24 de novembre de 2015 la Biblioteca Josep Roca i Bros, on ha presentat la seva novel•la, Quan en dèiem xampany.

El Club de lectura de la Biblioteca, professores i alumnes del Servei de Català d’Abrera i de l’Escola d´Adults d´Abrera han assistit a la tertúlia, on l’escriptor gironí ha parlat de la seva trajectòria professional. L’acte també ha comptat amb la presència de l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

Editat per Edicions 62, Quan en dèiem xampany recull quatre generacions d’una saga familiar, la de l’escriptor, dedicada al comerç i a la fabricació de taps de suro destinats al xampany i el cava produït a Europa.

Des del Departament d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera hem col•laborat en l’organització d’aquest acte, que també ha comptat amb la cooperació de l’Institut de les Lletres Catalanes.

Rafel Nadal i Farreras (Girona, 1954) escriu a La Vanguardia i col•labora habitualment a RAC1 , TV3 i 8TV. Ha estat director d´El Periódico de Catalunya de maig del 2006 a febrer del 2010, període durant el qual el diari va rebre, entre d´altres, el Premi Nacional de Comunicació (2008), el premi al millor diari d´Europa de l´European Newspaper Congress (2008), el premi a la millor portada de l´any de la Society for News Design (2007) i el premi al millor disseny d´Espanya i Portugal, de la SND (2007). Anteriorment, ha treballat en els principals diaris del país i ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat en empreses editores i grups de comunicació.

T’interessa aquest llibre? Llegeix el primer capítol.