DISSABTE, 28/09/2024 | 05:23 h
  • PREMIS ESCOLA INFANTIL

Un projecte de l'Escola Bressol Municipal Món Petit d'Abrera, premiat a nivell estatal amb un dels guardons del I Premio Escuela Infantil

23/11/2015

El projecte “Titelles. Espai social” de l’Escola Bressol Municipal Món Petit d’Abrera ha guanyat el guardó corresponent a la categoria 0-3 Emociones del I Premio Escuela Infantil, organitzat per la revista del mateix nom.

La directora del centre, Conxi Sierra, va rebre el guardó a l’acte que va tenir lloc a l’Auditori de Sant Pablo CEU de Madrid el passat 19 de novembre de 2015.

El projecte “Titelles. Espai social” està pensat per facilitar i ensenyar als infants i, especialment aquells amb mancances relacionals, habilitats socials per millorar les seves relacions i el seu posterior funcionament social, acadèmic i psicològic. Tot això mitjançant unes titelles (personatges) que presenten diferents emocions i personalitats en una sèrie d´activitats per treballar i afavorir les habilitats socials.

A banda d’aquest projecte, l’Escola Bressol Municipal Món Petit va presentar-ne dos més. Un d’ells,“Colònies internes” va quedar finalista.

Cavall de Cartró, l’empresa que gestiona l’Escola Bressol Municipal d’Abrera, va presentar fins a 30 projectes, dels quals nou van quedar finalistes i tres van ser reconeguts amb un premi. Aquests guardons van dirigits a mestres d’educació infantil (de 0 a 6 anys) i reconeixen els projectes que afavoreixen qüestions com la comunicació i el llenguatge, la psicomotricitat i les emocions en els primers anys de vida dels nens i nenes.