DISSABTE, 28/09/2024 | 05:22 h
  • SIGNATURA CONVENIS

Signatura dels convenis amb les representants de les Associacions de Mares i Pares d´Alumnes i les escoles d´Abrera

19/11/2015

Amb l’objectiu d’ajudar a les famílies en la formació dels nens i els joves, des de l’Ajuntament d’Abrera subvencionem un curs més la compra de llibres de text, material autoeditat, ordinador, tauleta digital i continguts educatius digitals.

L’ajuda s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en els cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO. La subvenció per als llibres de text i el material autoeditat és del 50% del cost. Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és també del 50% del cost del material didàctic.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, ha signat aquest dimecres 18 de novembre els convenis d’aquests ajuts amb les representats de quatre Associacions de Mares i Pares d´alumnes i les directores dels centres Francesc Platón, Ernest Lluch i Escola Abrera. Segons aquest acord, les famílies que compren els llibres directament a les AMPA de les escoles ja paguen només la meitat del cost del material adquirit.

En els casos dels alumnes empadronats a Abrera que estudiïn a centres escolars d’altres poblacions o que comprin aquest material a comerços o altres AMPA, el consistori també ha establert la mateixa subvenció del 50% del cost. Les famílies primer paguen l’import íntegre i després poden presentar la sol•licitud per rebre la subvenció a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera abans del 31 de desembre de 2015.