DISSABTE, 28/09/2024 | 05:16 h
  • FOTO BASQUET

Emotiva presentació dels equips de la temporada 2015-2016 del CB Abrera

14/11/2015

El Pavelló Municipal d’Esports es va omplir dissabte a la tarda amb motiu de la presentació dels equips de la temporada 2015-2016 del Club Bàsquet Abrera, un esdeveniment on es van commemorar els trenta anys de l’entitat i es van recordar les víctimes dels atemptats de París.

A petició de l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, que va assistir a la presentació, l’acte va començar amb un minut de silenci en record de les víctimes de la capital francesa. El públic que omplia la graderia del pavelló es va posar dempeus en senyal de respecte.

Durant l’animada presentació dels equips, acompanyada de música i dels aplaudiments de la graderia, també es van mostrar dibuixos en suport del poble francès. El club té al voltant de 160 jugadors i jugadores, distribuïts en 12 equips federats, a més dels nens i nenes de l’escola de bàsquet i els veterans.

La presentació també va comptar amb la presència del president de la Federació Catalana de Basquetbol, Joan Fo, qui va elogiar la tasca realitzada durant aquestes tres darreres dècades pel CB Abrera en suport de l’esport.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Salut i Gent Gran, Francisco Sánchez, van entregar al president del CB Abrera, Joan Urgell, una placa commemorativa pel 30 aniversari de l’entitat. Urgell, de la seva banda, també va regalar plaques a l’Ajuntament d’Abrera i a la Federació Catalana de Basquetbol, respectivament. L’organització catalana també va voler obsequiar al club abrerenc amb un trofeu.

Com en edicions anteriors, durant la presentació es van recollir aliments per a Càritas Abrera. “Som un Club que té present les dificultats de molts dels nostres veïns i el millor que podem fer es col•laborar amb les associacions que presten serveis als més necessitats d’Abrera”, ha explicat el president del CB Abrera.