DIJOUS, 26/09/2024 | 23:54 h
  • ies

Cloenda del projecte Comènius de l´IES Voltrera a la República Txeca

21/6/2011

Durant la segona setmana de juny l´Institut Voltrera d´Abrera va desplaçar quatre alumnes i dos professors a la ciutat d´Ostrov de la República Txeca per participar a la darrera mobilitat programada al projecte ComÈnius. Alumnes de tots els països participants com Polònia, Alemanya, Itàlia, Espanya i Txèquia es van trobar a Ostrov per fer la cloenda d´aquest projecte europeu. Els alumnes abrerencs a més de visitar l´escola Txeca i viure amb famílies d´Ostrov, van tenir l´oportunitat de visitar Karlovy Vary, Praga i Moser.

A l´Institut Voltrera han estat dos anys de feina, viatges i acollides amb l´objectiu de millorar el nivell d´anglès dels alumnes i ampliar els seus coneixements sobre altres països de la Comunitat Europea.

Dimarts, 21 de juny de 2011