DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:38 h

Ambient màgic al segon concert del cicle Setembre Musical

21/9/2015

L’Hort de la Parròquia Sant Pere d’Abrera va ser l’escenari el passat dissabte 19 de setembre de la segona sessió del cicle de concerts Setembre Musical.

Les formacions Dry Cocktail y The Cherry wine van transformar amb la seva música l’espai a l’aire lliure, creant un ambient màgic entre el públic.

A la primera part del concert, la proposta musical de Dry Cocktail va presentar temes de diferents estils, que van des de clàssics del rock simfònic passant per l’smooth jazz.

De la seva banda, The Cherry wine va amenitzar la segona part del concert amb música de l’estil Rockabilly dels anys 50 i 60.

El Setembre Musical continua el proper 26 de setembre amb l’actuació d´Amelia Bernet, una de les grans dames del jazz espanyol, amb l´espectacle Swing and Gentle.

La Banda i la Coral d’Adults de l’Escola de Música d’Abrera obriran la sessió amb un breu repertori amb el que donaran a conèixer el seu treball.