DIUMENGE, 20/10/2024 | 19:08 h
  • baner ajunt

El dissabte 13 de juny, a les 12 h, té lloc el Ple de Constitució de l´Ajuntament

11/6/2015

L´Ajuntament d’Abrera es constituirà oficialment aquest dissabte, 13 de juny, en un ple extraordinari que es celebrarà a les 12h a la Sala de Plens.

És un acte protocolari, en el qual prendran possessió del seu càrrec els 17 regidors que conformen el nou consistori per al període 2015-2019. Segons els resultats de les eleccions municipals del passat 24 de maig, el 17 escons de l’Ajuntament d’Abrera quedaran repartits així:

El PSC comptarà amb 6 regidors: Jesús Naharro, Francisco Sánchez, Guadalupe Marcos, Albert Roca, Davinia Megías i José Luis Hita. Els 3 regidors d’Alternativa d’Abrera seran Miquel Carrión, José Andres Martín i Pilar Garcia. Abrera en Comú també tindrà tres representants: Valeri Mena, Iván Serrano, i Cristina Bigordà. Esquerra Republicana amb 2 regidors: Xavier Serret i Maria José Orobitg. Ciutadans estarà representat per Juan Agustin Esteban. El Partit Popular per Julián de Antón. Mònica Torre-Marín serà la regidora de CiU.

Un cop s’hagi procedit a la promesa o jurament del càrrec, es farà públic quines formacions presenten candidat a l’alcaldia d’Abrera, i seguidament es procedirà a la votació, que serà secreta. Coneguts els resultats de la votació es proclamarà l’alcalde o alcadessa després de prometre o jurar el càrrec i es farà el traspàs de la vara d’Alcaldia per part de l’alcadessa en funcions cessant, Maria Soler.

Dijous, 11 de juny de 2015