DIVENDRES, 16/08/2024 | 21:24 h
  • foto

Premis als millors esportistes locals de la temporada

13/6/2011

El Parc de Can Morral ha estat l´escenari de dues cites esportives destacades: la Fira d´Entitats Esportives i la tercera Cursa Popular Abrera Corre d9.

Una dotzena d´entitats esportives d´Abrera van participar el passat 11 de juny a la fira on els visitants van poder practicar les diverses modalitats esportives com bàsquet, futbol, escacs, petanca, escalada o motocross; hi va haver actuacions musicals, batukada i de hip-hop; i es van lliurar els Premis de l´Esport Local 2011.

Els premiats com a millors esportistes locals de la temporada 2010-2011 han estat:
-Raul Encinar Pozuelo. Club Esportiu Abrera. Destacat jugador i capità de l´equip benjamí
-Enrique Oliva Barea, Club Esportiu Abrera, destacat jugador de l´equip senior B
-Oscar Pocurull Rodríguez, Associació d´Escacs Abrera, destacat jugador de l´entitat
-Santiago Marco Colar, Assoc. Escacs, destacat jugador de l´entitat i primer en passar dels 2.000 punts d´ELO
-Pili Prescoli Pacheco, Club Atletisme Abrera, destacada atleta de l´entitat
-Pere Lluís Aguiló, Moto Club Of Road El Suro, destacat esportista de l´entitat
-Alba Fàbrega Abadia, societat esportiva de pescadors. Campiona de Catalunya Porta 4 temporades participants en campionats d´Espanya
-Joan Solà Castillo, Agrupació Esportiva Abrera. Destacat jugador de l´equip aleví
-Gerard Fàbrega Abadia, Agrupació Esportiva Abrera, destacat jugar i capità de l´equip amateur
-Gerard Trueba Tió, Abrera Club Ciclista, campió d´espanya de biketrial. 5è classificat del campionat del món 2010
-Aleix Sánchez Monclús, Club de Basquet Abrera, jugador infantil que ha estat tota la temporada a l´equip de cadet
-Víctor Delgado moreno, Club Basquet Abrera. Destacat jugador i capità de l´equip junior
-M. del Mar Rodríguez Ibor, Escola Esportiva Municipal d´Abrera. Taekwondo. Campiona de catalunya infantil (28kg)
-Lara González Miquel, Escola Esportiva Municipal gimnàstica artística. Destacada gimnasta de l´equip juvenil

-Premi al millor equip col·lectiu per a l´equip benjamí de Futbol Sala del Club Esportiu Abrera, que també es va endur la placa de felicitació per l´ascens de divisió.

Cursa Popular Abrera Corre d9
Diumenge dia 12 al matí, es va disputar la tercera Cursa Popular Abrera Corre d9 del Club Atletisme Abrera amb un nou èxit de participació, amb més de 450 corredors a la cursa d´adults i de 400 a la infantil. Es van disputar les curses d´adults de 10 i 5 km, i també diverses curses infantils dividides en diferents categories.

Pel que fa a la classificació de les curses d´adults, en els 10 km, a la categoria masculina es va imposar Benito Ojeda amb un temps de 33 minuts i 15 segons; seguit de Roger Campoi, David Guiamet i José Manuel Granadero. Mentre que en categoria femenina es va imposar Txell Calduch, amb un temps de 37 minuts i 41 segons. La segona classificada va ser Sara Prescolí i la tercera Raquel Gutiérrez. En total van creuar la línia de meta 402 corredors.

La prova de 5 km la van finalitzar un total de 56 participants. En categoria masculina, els tres primers classificats van ser Guillermo Vallejo, Manolo Gallego i Marc Ribera, i el la femenina, Delia Monterrubio, Remedios Sandoval i Ximena de la Barrera.