DIVENDRES, 16/08/2024 | 21:31 h

Constitució del nou Ajuntament, amb Maria Soler com a alcaldessa

11/6/2011

Aquest dissabte 11 de juny s´ha celebrat el Ple de Constitució de l´Ajuntament d´Abrera pel mandat 2011-2015, en el que s´ha reelegit Maria Soler (PSC) com a alcaldessa del municipi. Ha estat amb els vots favorables de PSC, CiU i ICV que, per primera vegada, conformaran un govern tripartit al consistori abrerenc.

Pel que fa a la resta de grups, PP, Ad´A i PxC han votat, respectivament, els seus candidats, mentre que EU-IU s´ha abstingut en la votació.

Previ a la proclamació de Maria Soler com a alcaldessa d´Abrera, han pres possessió del seu càrrec els 17 regidors de l´arc municipal abrerenc: Per part del PSC, Maria Soler, Guadalupe Marcos, Francisco Sánchez, Antonio Merino, Montse Navarro i Jesús Naharro. Els tres regidors del PP són Isabel Ruiz, Antoni Rodríguez i Juan Castillo. Els representants d´Ad´A, Miquel Carrión, José Andrés Martín i Sílvia Caroz. CiU té com a representants Mònica Torre-Marin i Lluís Cirera. I els altres tres regidors de l´Ajuntament d´Abrera són Cristina Bigordà per part d´ICV, Xavier Bazán de PxC i Iván Serrano d´EU-IU.

Properament es donarà a conèixer el nou cartipàs municipal de l´Ajuntament d´Abrera.