DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:27 h
  • classes

Curs "Millorar la gestió per reduir despeses" adreçat a empreses, comerços i emprenedors

16/4/2015

Amb la intenció de contribuir a la millora professional de les empreses, emprenedors i del comerç i els serveis de proximitat, el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera durà a terme durant el mes de maig el curs “Millorar la gestió per reduir despeses”.

L’objectiu és fer que els directius i gestors de les empreses i comerços aprenguin a analitzar aspectes econòmics i financers essencials de la seva empresa per poder refer l’estructura de costos i aconseguir la viabilitat de la companyia.

El curs tindrà 8 hores que es duran a terme els dies 5 i 6 de maig de les 13.30h. a les 16.30h, i el 12 de maig de les 14.30h fins a les 16.30h a les dependències del Departament de Promoció Econòmica (primera planta del Mercat Municipal).

Per a més informació es pot trucar al 93 770 01 02. El termini d’inscripció finalitza el 28 d’abril.

Dijous, 16 d´abril de 2015