DIUMENGE, 20/10/2024 | 17:11 h

Celebració del Dia d´Andalusia i descoberta del bosc de ribera

27/2/2015

Dissabte, l’Associació Naturalista d’Abrera ANDA organitza una sortida de descoberta del bosc de ribera adreçada a tota la família. Es faran activitats d’observació de fauna i flora, i d’inspecció de rastres i petjades. El punt de trobada serà a les 10h a l’estació de Ferrocarrils d’Abrera.

Les Juventudes Rocieras celebren també dissabte el Dia d’Andalusia. A partir de les 11h, al gimnàs de l’escola Francesc Platón Sartí hi haurà missa rociera amb l’actuació del Coro Rociero Alhambra de l’Hospitalet de Llobregat. Durant tot el dia hi haurà les actuacions dels quadres flamencs i els mestres de cant i ball de l’entitat, i l’actuació especial del grup Sombra y Luz, en plena gira amb motiu del seu trentè aniversari.

Divendres, 27 de febrer de 2015