DIUMENGE, 20/10/2024 | 20:55 h
  • audiencia publica 2

L´Ajuntament recull propostes veïnals per als pressupostos municipals del 2015

27/10/2014

L´Ajuntament d´Abrera ha recollit en Audiència Pública de Pressupostos les propostes i suggeriments de veïns i entitats de cara a l´elaboració dels pressupostos municipals per a l´any que ve.

A la sessió celebrada a la Sala de Plens, els veïns assistents van formular peticions com que se subvencionessin també els llibres dels alumnes de batxillerat; que els aturats puguin accedir als Horts Socials de can Morral sense cap haver de pagar cap tipus de quota;  que es millori la visibilitat d´un dels accessos al municipi des del polígon Barcelonès, a través del pont del carrer Treball; o col·laboració per a la trobada de corals del Baix Llobregat que tindrà lloc a Abrera el 14 de març, organitzada per la Coral Contrapunt, entre d´altres.

L´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, va recollir aquestes propostes i va avançar que per a l´any que ve es congelarien taxes i impostos i que abans que acabi l´any és previst l´aprovació del  pressupost en sessió plenària.

L’Audiència Pública queda recollida en el Reglament de Participació Ciutadana i és una eina que permet als ciutadans exercir el seu dret de participació, en aquesta ocasió, en una qüestió tan important com són els comptes municipals. A part d’aquestes peticions, per a l’elaboració dels pressupostos es tindran en compte d’altres processos de participació ciutadana com les aportacions enviades a través de paper a l´Oficina d´Atenció Ciutadana o per correu electrònic a l´adreça habilitada pressupostos@ajuntamentabrera.cat fins aquest dilluns.

Dilluns, 27 d´octubre de 2014