DIUMENGE, 20/10/2024 | 15:51 h
  • imagesCAS9SX8Q

Més de 500 nens, al Casal i l´Escola Esportiva d´Estiu d´Abrera

3/7/2014

Més de 500 infants han començat aquest juliol les activitats del Casal i l’Escola Esportiva d’Estiu d’Abrera, que s’allargaran fins el dia 31. En total, 344 participen a l’Escola Esportiva i 199 al Casal.

El Casal d’Estiu és un espai que pretén afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant l’educació en el lleure amb la realització d’activitats diverses com ara jocs, tallers, piscina, sortides o campaments, sempre adequades a cada franja d’edat. Mentre que l´Escola Esportiva d´Estiu el que busca és afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant el moviment: d’una banda, potenciar les habilitats físiques i de l´altra, fomentar la sociabilitat i els hàbits que els preparin per a la vida adulta. Tot això mitjançant el joc i l’activitat física recreativa.

Dijous, 3 de juliol de 2014