Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DILLUNS, 03/02/2025 | 12:03 h
  • abrera corre d9

Obertes les inscripcions a la cursa Abrera Corre D9

14/5/2014

El Club Atletisme Abrera que ja ha obert la inscripció per la cursa Abrera Corre D9 que es celebrarà el 15 de juny amb dos recorreguts de 5 i 10qm i curses infantils.  Enguany la prova compta amb diverses novetats: s’avança l’horari d’inici, que serà a les 9.00H del matí, serà solidària i es destinarà un euro de cada inscripció a l´adquisició d´aliments per a Càritas Abrera, i serà puntuable per a la primera copa minimalista "Corro Como Kiero".

La inscripció estarà oberta fins a l’11 juny o quan s’arribi al màxim de 700 participants en les curses d’adults i 450 en les infantils. Tota la informació sobre la cursa Abrera Corre D9 2014 es pot troba al web cursaabrera.wordpress.com.Tota la informació es pot consultar al web www.clubatletismeabrera.com.

L’Agrupació Esportiva Abrera també ha obert la inscripció per a la propera temporada. Fins el 30 de maig es podrà formalitzar totes les tardes de 18.00h a 20.00h al Camp Municipal de Futbol. Està adreçat a nois i noies a partir de 5 anys i hi ha un descompte del 33% en la matrícula.

El Club Esportiu Abrera de futbol sala, per la seva part té obertes tant les inscripcions per a la propera temporada com les del Campus d’Estiu en les categories de prebenjamí fins a cadet i que tindrà lloc del 30 de juny al 4 de juliol. L’horari d’oficines és els dilluns i dimecres de 17.00h a 19.00h, al Pavelló Municipal d’Esports. També es pot consultar el web www.futsalabrerace.org.

I finalment el Club Bàsquet Abrera també té oberta la inscripció per al Campus d’Estiu que es celebrarà del 24 de juny al 28 de juliol des de premini fins a cadet. Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se al Pavelló dimecres i divendres de 19.00h a les 20.30h consultar el web www.cbabrera.com.

Dimecres, 14 de maig de 2014


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T