DISSABTE, 19/10/2024 | 23:43 h
  • bannertavascà

Prop de 400 participants, a la cursa Tavascà 2011

3/5/2011

Prop de 400 persones van participar a la segona edició de la cursa de BTT Tavascà 2011 Memorial Lora que organitza Abrera Club Ciclista. Abans de la sortida, es va fer el lliurament de la placa d´homenatge de José García Rodríguez "Lora" als familiars, alguns fins i tot van venir des de Sevilla per assistir a l´acte. Posteriorment, l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; i el regidor d´Esports, Antonio Merino, van fer el tall de la cinta que va donar el tret de sortida a la competició.

Com ja va ser en l´edició anterior, la pedalada va tenir dos recorreguts: el recorregut curt es va dedicar a José Garcia Rodríguez, ´ El Lora´, que va ser atropellat mortalment mentre muntava en bici. Aquest trajecte tenia 21 quilòmetres i és asequible per a qualsevol ciclista principiant. El recorregut llarg, de 60 quilòmetres, tenia un desnivell acumulat de 1600 metres. Aquest recorregut era més dur i estava dissenyat per a ciclistes  acostumats a anar en bicicleta.

Els participants de la cursa "Memorial Lora" van ser els primers en arribar a la meta. El primer de la cursa curta va ser Fran Guillem Cortijos, amb un temps de 1 hora, 26 minuts i 46 segons.

De la cursa llarga, Alex Caballero, de l´equip Quality Racing Shop, va ser qui es va endur la victòria desprès d´un sprint que es va disputar als darrers metres amb Albert Jiménez, de l´equip Medina. Caballero va fer un temps de 2 hores, 47 minuts i 12 segons.