DIVENDRES, 27/09/2024 | 21:27 h
  • v

Les alumnes del taller de llengua s´entrevisten amb l´alcaldessa

30/4/2014

Una quarantena d´alumnes del taller de llengua, que organitza la regidoria d´Acció Social, han visitat l´Ajuntament i s´han entrevistat amb l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler. Aquesta activitat s´ha fet en dues sessions: dimarts va fer la visita el grup de neo-lectors, i aquest matí, les alumnes d´alfabetització.

La trobada ha tingut lloc a la Sala de Plens on també han assistit les regidores d´Acció Social, Cristina Bigordà; i Ensenyament, Guadalupe Marcos. Les assistents s´han interessat pel funcionament del consistori i han fet preguntes sobre temes que els interessen com possibles sortides laborals, l´accés a l´habitatge, accions formatives, espais per a la pràctica esportiva o connexions d´internet, entre d´altres.

El Taller de llengua té l’objectiu d’ensenyar la llengua i els costums quotidians catalans a persones poc alfabetitzades d’origen estranger, la majoria de procedència magribina. Aquesta visita al consistori s´emmarca dins d´un seguit d´activitats que s´organitzen per donar a conèixer el poble, els equipaments municipals i el seu funcionament.

Grup de neo-lectores del Taller de Llengua

Grup d´alfabetització del Taller de Llengua