Obrim un nou procés de selecció per cobrir tres places d'agents de la nostra Policia Local i la creació d'una borsa de treball
El termini de presentació de candidatures estarà obert des del dimarts 1 de juny fins al dilluns 21 de juny (ambdós dies inclosos)
31/5/2021
Funcions bàsiques a desenvolupar:
Les funcions a desenvolupar seran les que puguin ser encomandes d’acord amb la Llei 16/1991, de 19 de juliol, de les policies locals.
Titulació requerida
Per formar part d'aquest procés de selecció cal estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: títol de graduat/da en educació secundària, Graduat Escolar, tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic/a auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d’Educació i Cultura.
També es requereix estar en possessió dels permisos de conduir de les classes A2 i B i del Nivell intermedi de català (B2) (anterior nivell intermedi B) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent. La contractació serà com a funcionaris o funcionàries de carrera.
El termini de presentació de candidatures romandrà obert del dimarts 1 de juny fins el dilluns 21 de juny d'enguany (ambdós dies inclosos), i el procés de selecció s'inciarà durant el mes de juliol de 2021.
Presentació d'instàncies
Les persones interessades en aquest procés selectiu podrann presentar les seves sol·licituds:
- De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí. - Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat a partir de dissabte 22 de maig, en ambdós casos. (Trobareu la instància en aquest web a partir de divendres).
- Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.
Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.