DIVENDRES, 27/09/2024 | 21:26 h
  • f

Curs de cambrers per a persones en atur

17/2/2014

Al mes de març és previst que comenci a Abrera un curs de cambrer de bar i restaurant que organitza l’Ajuntament. Tindrà 210 hores teòriques i 80 pràctiques, i el contingut inclou l’aplicació de normes i condicions higienicosanitàries en restauració, l’ús de la dotació bàsica del restaurant i assistència en el preservei, servei bàsic d´aliments i begudes, tasques de postservei al restaurant, aprovisionament i emmagatzematge d´aliments i begudes i preparació i servei de begudes i menjars ràpids al bar.

Aquesta formació està adreçada a persones en situació d´atur inscrites al Servei Local d’Ocupació. Per fer la preinscripció cal adreçar-se al departament de Promoció Econòmica (primera planta del Mercat Municipal), trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.

Dilluns, 17 de febrer de 2014