DIUMENGE, 20/10/2024 | 13:51 h
  • bancdeltempsabrera

Es crea el Banc del Temps a Abrera

11/2/2014

Abrera ha presentat el seu primer banc del temps. Un espai d´intercanvi de serveis sense que intervinguin, en cap moment, els diners i és que la moneda de canvi és el temps lliure. La presentació oficial es va fer dissabte a la Casa de Cultura i va comptar amb la participació dels responsables del Banc del Temps de Sant Cugat que van explicar al públic assistent la seva experiència.

Els bancs del temps són espais en què persones d´una mateixa zona intercanvien serveis gratuïtament. L´objectiu és que la gent es conegui i confiï en els altres per resoldre necessitats de la vida diària. Alhora s´hi fomenta la solidaritat, la cooperació i les relacions socials.

D´aquesta manera, qualsevol persona pot fer-se soci i intercanviar les seves habilitats i coneixements amb la resta de membres. L’horari d’atenció als socis del Banc del Temps és els dimarts de 10.00h a 12.00h i els dijous de 18.00h a 20.00h a l’Hotel d’Entitats.

Dimarts, 11 de febrer de 2014