DIVENDRES, 27/09/2024 | 19:21 h
  • d

Oferta pública d´oficial de tercera i tècnic d´ocupació

3/2/2014

L’Ajuntament d’Abrera que té obertes dues convocatòries: per cobrir una plaça d’oficial de tercera per a la brigada municipal que està oberta fins el 6 de febrer, i la segona per trobar un tècnic d’ocupació fins el 17 de febrer.

Les persones interessades en presentar-se al procés de selecció poden consultar les bases de la convocatòria a aquest  web a:  www.ajuntamentabrera.cat/oposicions. Les sol·licituds s’han de presentar al registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera.

D´altra banda, el Servei Local d’Ocupació en aquests moments hi ha una oferta de feina d’operari en l’àmbit de les arts gràfiques. Concretament es busca un guillotinista per a una empresa d’Abrera que es dedica a l’edició de llibres.

El Departament de Promoció Econòmica també té oberta la preinscripció per a diversos cursos que s’engegaran a Abrera durant el primer trimestre de l’any, que estan adreçades a abrerencs i abrerenques aturats inscrits al Servei Local d’Ocupació o a l’Oficina de Treball de la Generalitat. Es tracta de cursos de cambrer de pisos, gestió de magatzem, cambrer i informàtica. Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 770 01 02.

Dilluns 3 de febrer de 2014