DIVENDRES, 27/09/2024 | 19:15 h
  • alerta vent

Protecció Civil alerta d´un episodi de fort vent aquest cap de setmana

24/1/2014

Protecció Civil de la Generalitat ha activat el PROCICAT per forts vents. Divendres, el vent s’intensificarà i afectarà gran part del territori, especialment l’extrem sud i el nord, amb creixent intensitat fins dissabte, quan la previsió indica que afectarà tot el territori amb molta força. El vent bufarà de component nord i les ratxes de vent més fortes s’assoliran a les cotes més elevades.

Protecció Civil recomana que es tinguin en consideració les mesures de prevenció i autoprotecció necessàries en aquests casos, especialment pel que fa a fixar bé o retirar els objectes que estiguin a l´exterior (balcons, terrasses,...) i puguin ser desplaçats per l´aire i evitar aturar-se sota bastides o murs inestables mentre durin les ràfegues de vent.

Es poden consultar més consells a www.gencat.cat/interior/ventades

Divendres, 24 de gener de 2013