DIUMENGE, 20/10/2024 | 09:46 h
  • JEEC

Abrera acull cursos formatius del Joc Verd Play del Consell Esportiu Comarcal

7/10/2013

Els dies 14 i 21 d´aquest mes es faran a Abrera dos cursos de formació per a entitats esportives i dinamitzadors que realitzen les tasques d´àrbitres en el marc d´una nova modalitat de puntuació, el Joc Verd Play, on el resultat d´un partit no és el factor determinant per acabar guanyant, sinó els valors esportius.

El projecte pretén presentar un nou model per als Jocs Escolars dels Consell Esportiu del Baix Llobregat. Aquest model no es basa només en que guanya qui té més punts, sinó en la participació de major part d´agents com famílies, tècnics o dinamitzadors de joc; i un canvi en el sistema de puntuació.

El Consell pretén ser pioner i encapçalar un projecte on els valors esportius són significatius a l´hora d´entendre la competició, i diferenciar així el sistema d´esport federat dels jocs escolars.

Els cursos tindran una durada aproximada de dues hores, i es faran a la Casa de Cultura a les 17.30h: el dilluns 14 d´octubre, s´adreçarà a entitats; i el dia 21, als dinamitzadors de joc.

Dilluns, 7 d´octubre de 2013