DIVENDRES, 27/09/2024 | 17:26 h
  • formacio

Sessió informativa per a empresaris abrerencs sobre negociacions amb la banca

20/9/2013

La visió que té el banc de l´empresa, com la banca analitza les operacions de risc, quines són les vies de finançament oficial i quines són les etapes claus de la negociació amb l´entitat bancària, aquests són alguns dels aspectes que es tractaran el proper 30 de setembre a la sessió formativa organitzada pel Departament de Promoció Econòmica de l´Ajuntament d´Abrera, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Aquesta xerrada porta per títol “negociar amb la banca davant les dificultats actuals”, i té l´objectiu de contribuir a la millora professional del emprenedors i empresaris abrerencs, dotant-los dels coneixements i les habilitats necessàries per dur a terme amb èxit les negociacions amb la banca, en el marc de la gestió empresarial.

La sessió es farà el dilluns 30 de setembre, amb una durada de dues hores, de 14.30h a 16.30h, a la primera planta del Mercat Municipal. El termini per inscriure´s finalitza dilluns dia 23. Per a més informació es pot trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l´adreça
promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org

Divendres, 20 de setembre de 2013