DIVENDRES, 27/09/2024 | 17:32 h
  • banner pilota futbol

S´aprova el pressupost definitiu del Camp de Futbol i de la Plaça de l´Església

1/8/2013

El Ple Municipal de l´Ajuntament d´Abrera va aprovar aquest dimecres el pressupost definitiu de dos projectes importants: la reforma de la plaça de l´Església i la remodelació del camp de futbol municipal. A la sessió plenària també es va aprovar una modificació pressupostària per destinar més diners a la millora d´asfaltats i voreres tant al nucli urbà com als barris d´Abrera.

Aquest ple extraordinari va permetre tancar l´import final de l´obra de remodelació i ampliació del camp de futbol, que amb 1.205.063,20 euros, ha permès engrandir el camp, dotar-lo de gespa d´alta qualitat, ampliar i modernitzar les instal·lacions i vestuaris, i convertir aquest equipament esportiu en un espai adaptat a les actuals necessitats d´Abrera. L´obra final, que millora el projecte inicial amb una ampliació de l´espai utilitzat pel Club de Futbol Abrera, ha costat gairebé 150.000 euros menys del que preveia el projecte original.

Pel que fa a la plaça de l´Església, es va aprovar l´import final de 314.830,32 euros, xifra també inferior al preu inicial del projecte. Aquesta obra ha permès engrandir la plaça i millorar-ne els accessos, convertint-la en un espai adaptat per a qualsevol tipus d´activitat cultural o lúdica que s´hi vulgui realitzar. La Generalitat de Catalunya ha subvencionat aquesta obra amb 175.682,65 euros, i l´Ajuntament ha pagat els 139.147,67 euros restants.

Finalment, també es va aprovar una dotació pressupostària extraordinària de 400.000 euros per a la millora de la via pública, tant pel que fa a la rehabilitació d´asfaltats i voreres, com a la millora de parcs i jardins al nucli urbà i als barris. Es preveu que aquestes tasques es puguin iniciar a la tardor.

Dijous, 1 d´agost de 2013