DIUMENGE, 20/10/2024 | 07:48 h
  • expo pintura ràpida

Convocat el Concurs de Pinturà Ràpida d´Abrera

23/5/2013

Ja s´ha convocat la 36a edició del Concurs de Pintura Ràpida d´Abrera, que es celebrarà el  diumenge 9 de juny. Hi podran participar tots els artistes que ho desitgin dividits en dues categories: general, a partir de 18 anys, i local a partir de 14.

El tema podrà ser qualsevol aspecte d´Abrera, es podrà fer servir qualsevol tècnica, i cada concursant podrà presentar una sola obra, d´una grandària mínima de 38 per 48 centímetres.

La inscripció i segellament de les teles es farà el mateix dia 9 a l´Ajuntament, de 8.00h a 10.00h, i les obres s´hauran de lliurar a la Casa de Cultura entre les 13.30h i les 14.00h. Els concursants que optin als premis locals, però, poden presentar les seves obres amb anticipació, i ja poden segellar les seves teles al Departament de Cultura (avinguda Lluís Companys, 6, entresòl).

Dijous, 23 de maig de 2013