DIUMENGE, 20/10/2024 | 07:55 h
  • escola bressol

S´obren les preinscripcions per a l´Escola Bressol i l´Escola de Música

6/5/2013

Fins el 17 de maig estarà obert el període de preinscripció per al proper curs a l´Escola Bressol Municipal Món Petit d´Abrera. L´oferta de places és la següent: al grup de nadons (0-1 anys) hi ha 16 places a jornada completa; el grup de P1 (1-2 anys) hi ha 34 places de jornada completa i 7 de mitja jornada de tarda; i a P2 (2-3 anys) s´oferten 21 places en jornada completa i 28 en mitja jornada de tarda.

Per formalitzar els tràmits, les famílies interessades han de concertar dia i hora adreçant-se directament al centre, que es troba al carrer Antoni Gaudí número 4, o bé trucant al telèfon 93 770 34 58.

D´altra banda, fins el 24 de maig es podran formalitzar les preinscripcions per al curs 2013-2014 a l´Escola Municipal de Música d´Abrera. Al centre s´imparteixen cursos de música per a infants a partir dels quatre anys i cursos per a adults, així com tallers de curta durada per a joves i adults. Les inscripcions es podran realitzar a la mateixa escola, que es troba al Centre Polivalent del Rebato, de dilluns a divendres de cinc de la tarda a vuit del vespre. També es pot trucar al telèfon 93 770 27 02 o enviar un correu electrònic a l´adreça
aulademusica@ajuntamentabrera.org.

Dilluns, 6 de maig de 2013