DIUMENGE, 20/10/2024 | 05:59 h
  • IMG_1060 [1600x1200]

Les Caramelles tornen a sortir al carrer

2/4/2013

Una quarantena de caramellaires, petits i grans, van celebrar la Pasqua Florida aquest passat diumenge pels carrers d´Abrera amb la tradicional cantada de Caramelles.

Les cantades van començar amb el grup d´adults la nit de dissabte, a la sortida de la missa de la Vetlla Pasqual, a la plaça de l´Església. L´endemà diumenge al matí ambdós grups, adults i infantils, van omplir els carrers amb les cançons que han estat assajant les darreres setmanes. Els caramellaires, abillats amb roba tradicional (camisa blanca, pantalons foscos, barretina i faixa), van iniciar el recorregut del trenet de les caramelles al barri del Rebato i van recòrrer els carrers de la Vila amb parada i cantada de caramelles a la Residència d´Avis Canigó, plaça de la Creu, plaça de l´Esglèsia i plaça de la Vila (davant de l´Ajuntament).

Dimarts, 2 d´abril de 2013