DIUMENGE, 20/10/2024 | 09:29 h

Una cinquantena d´abrerenques participen al Sopar de Dones

11/3/2013

Una cinquantena d´abrerenques es van donar cita divendres dia 8 de març per a celebrar el tradicional Sopar de Dones, dins els actes de commemoració del Dia de la Dona. Aquesta celebració, que ja va per la seva cinquena edició, està organitzada per l´associació Dones i Futur en col·laboració amb l´Associació Abrera Contra la Violència de Gènere i l´Ajuntament.

La trobada de germanor es va celebrar al restaurant Sant Ermengol i va comptar amb l´assistència de l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; la regidora d´Acció social, Dones i Igualtat, Cristina Bigordà; la regidora de Joventut i Gent Gran, Montse Navarro; i la de Cultura, Guadalupe Marcos, entre d´altres.

Aquest sopar s´inclou dins dels actes de commemoració del Dia de la Dona Treballadora que se celebra el 8 de març a Abrera i que enguany ha comptat amb una xerrada-esmorzar intercultural, la lectura del manifest, una exposició a la biblioteca Josep Roca i Bros o un Teatre-Fòrum a l´Auditori del Centre Cultural a càrrec de la companyia Alba Valldaura i l´obra “Iaia, memòria històrica”.

Dilluns, 11 de març de 2013