Excel·lents resultats de la Societat Esportiva de Pescadors d'Abrera en el Campionat d’Espanya de Pesca, modalitat Feeder Duos
23/7/2019
Els abrerencs Raúl Carrasco i David Félix, de la Societat Esportiva de Pescadors d'Abrera, es van classificar en la primera posició del Campionat d’Espanya de Pesca, modalitat Feeder Duos, celebrat a l'embassament de Bellús, València, els dies 12, 13 i 14 de juliol.
Els pescadors abrerencs Higinio Roldan i Jordi Minaya van quedar en tercera posició i Gerard Fàbrega i Ramon Fàbrega en la cinquena de la competició. A més, Catalunya s'endugué el campionat per autonomies.
Des de l'Ajuntament d'Abrera volem felicitar els nostres esportistes en les darreres fites aconseguides i els animem a continuar participant en aquest tipus de competicions. Enhorabona!