La Coral Contrapunt d'Abrera ofereix un emotiu concert solidari amb l'Associació Espanyola Contra el Càncer
19/6/2019
Un concert magnífic i de caire solidari! Enguany la Coral Contrapunt d'Abrera ha tornat a oferir el seu tradicional concert d'estiu al Centre Polivalent on el públic assistent va poder gaudir d’un ampli repertori musical passant per temes emblemàtics com "La vida es bella", "Nocturnos de la ventana", "Piel canela" o "Un beso y una flor"; cançons en català com "Moments d'amor" o "Ja m'he fet a tot" i en anglès amb "Moonriver" i "I will follow him".
En primer lloc, la Coral Contrapunt va cantar els coneguts temes "La vida es bella" i "Cançó de bres per a una princesa negra" a més del recital "Nocturnos de la ventana" amb poemes de Federico García Lorca i Francesc Vila: "Alta va la luna", "Un brazo de la noche", "Asomo la cabeza" i "Al estanque se le ha muerto", que va comptar amb la direcció d'Oriol Hernández, el piano de Jordi Casas i la magnífica veu i interpretació del rapsoda Antonio Córdoba.
Seguidament, el Cor Mixt Amics de la Unió va interpretar un repertori internacional amb els temes "Més enllà de l'arc de Sant Martí", "Moments d'amor", "Moonriver", "Ja m'he fet a tot" i "I will follow him". Aquest bloc va comptar amb la direcció i arranjament de David Gómez Comino.
Per últim ambdues formacions van oferir una part del concert conjunt interpretant cançons tant conegudes com "Piel Canela", "Baixant de la Font del gat", "Vestida de nit", "Quan tot s'enlaira", "Un beso y una flor" i "Torna a Surriento".
Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem la Coral Contrapunt per aquest magnífic concert i us animem a assistir a tots els actes programats per a la nostra Festa Major!