DIUMENGE, 20/10/2024 | 03:30 h
  • Parc de Nadal

Parc de Nadal i Festa de Cap d´Any, els actes més multitudinaris del Nadal

2/1/2013

El Parc de Nadal i la Festa de Cap d´Any han estat els actes més multitudinaris d´aquest Nadal a Abrera. Més de 860 nens van passar pel Pavelló els dos dies que va durar el Parc de Nadal, i més de 1.800 persones van donar la benvinguda al 2013 en aquest mateix recinte.

Un total de 862 nens de fins a 12 anys van passar durant dijous 27 i divendres 28 de desembre pel Parc de Nadal en les sessions de matí i tarda. Només l´espectacle infantil de cloenda del duet Animatic va aplegar un total de 326 persones. Com a anys anteriors el Pavelló s´ha omplert amb inflables, jocs gegants, tallers nadalencs i ludoteca. L´Ajuntament fa més de 10 anys que organitza aquesta festa de manera ininterrompuda.

També la Revetlla de Cap d´Any, al Pavelló Municipal d´Esports, va ser molt concorreguda. Amb un aforament de 1800 persones, totes les entrades es van vendre de manera anticipada al Casal de Joves. Els menors de 18 anys tenien entrada gratuïta. Gent de totes les edats, families, grans i petits, van donar la benvinguda al Nou Any amb aquesta festa amb música dels dj´s Dani i Emilio.

L´endemà, el primer dia de l´any, els abrerencs i abrerenques han tornat a gaudir d´actes ja consolidats com el Concert de Cap d´Any, a l´Auditori del Centre Polivalent.

Dimecres, 2 de gener de 2013