Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 11/02/2025 | 00:26 h

Assistim a l’acte de presentació de les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat

26/2/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, juntament amb la regidora de Dones i Igualtat a l'Ajuntament d'Abrera, Montse Navarro, van assistir el dilluns 25 de febrer passat a l’acte de presentació de les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat, que va aplegar a més de 1.500 persones.

A l’acte hi van assistir, a banda de l'alcalde Jesús Naharro i la regidora Montse Navarro, la Consellera de les Dones, Gent Gran i LGBTI, Vicky Castellanos Núñez, a més de diferents alcaldesses dels municipis del Baix Llobregat que van presentar les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat.

 

Es destaca les següents idees que deriven de les conclusions:

  • Polítiques públiques feministes
  • Sensibilització i mobilització davant del neoliberalisme i masclisme
  • L’accelerador social per a la corresponsabilitat i el balanç social de les empreses
  • Eliminació de les violències masclistes i sexuals
  • Formació en gènere i igualtat
  • Presencia equitativa de dones i homes en totes les estructures de la societat
  • Comunicar en perspectiva de gènere
  • Humanitzar la societat
  • Sororitat: solidaritat i fraternitat entre dones

 

Podeu consultar el document complet de les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat a la part posterior d’aquesta pàgina o fent clic aquí.

 

L'acte va estar conduït per la periodista Núria de José, qui a més va ser la conductora del congrés.

 

Abrera, municipi feminista!

 


INFORMA'T