DIUMENGE, 20/10/2024 | 03:21 h

Més de 330 assistents, al Festival solidari con el Càncer

26/11/2012

Dissabte la Sala Municipal es va omplir de gom a gom per a la novena edició del Festival Solidari contra el Càncer. Al voltant de 330 persones van assistir a aquesta cita solidària que organitza la junta local de l´Associació Espanyola contra el càncer, en col·laboració amb l´Ajuntament. Aquesta festival recapta fons per a la investigació contra la malaltia i va comptar amb l´actuació desinteressada d´artistes i entitats locals. També es van sortejar diverses paneres donades pels comerciants d´Abrera entre els assistents.

A l´entrada també es va instal·lar un estand informatiu de recolzament a la campanya de l´Ian García, un noi de 5 anys de Sant Sandurní d´Anoia que té cancer. Aquí es va donar a coneìxer la situació del petit i de la seva família i es venien collarets o clauers per recaptar diners que ajudin a finançar el seu tractament i que se sumen a d´altres iniciatives ciutadanes que es duen a terme a Abrera, on viu l´àvia del nen.

Dilluns, 26 de novembre de 2012