DIUMENGE, 20/10/2024 | 03:22 h
  • abrera contra violència gènere

Festival Solidari contra el Càncer i commemoració del Dia Contra la Violència Masclista

22/11/2012

Aquest cap de setmana Abrera celebra la novena edició del Festival Solidari contra el Càncer i l´acte institucional del Dia Internacional contra la Violència Masclista que es commemora el 25 de novembre.

Dissabte, a les cinc de la tarda té lloc, a la Sala Municipal, la novena edició del Festival Solidari contra el Càncer, que organitza la junta local de l´Associació Espanyola contra el càncer, en col·laboració amb l´Ajuntament. Aquesta festival recapta fons per a la investigació contra la malaltia i comptarà amb l´actuació d´artistes i entitats locals, i es sortejaran diverses paneres donades pels comerciants d´Abrera entre els assistents.

Diumenge, 25, a partir de les 11.30h., té lloc l´acte institucional de commemoració del Dia Internacional contra la Violència Masclista. La plaça de Pau Casals acollirà tallers familiars de missatges contra la violència de gènere, la lectura del manifest a càrrec dels alumnes de l´IES Voltrera i es guardarà un minut de silenci en record a les víctimes de violència de gènere. En cas de pluja l´acte es traslladarà a la Casa de Cultura.

Per commemorar aquesta data, durant tota la setmana s´han dut a terme diversos actes com una exposició de dones immigrants, un cinefòrum, un taller de cuina per a homes o la representació de l´obra de teatre "És de Conya", que els alumnes de l´Institut Voltrera van poder veure a l´auditori de Centre Polivalent.

Els actes contra la violència masclista han estat organitzats per l´Ajuntament d´Abrera i les entitats Dones i Futur, Abrera contra la Violència de Gènere i el Cine Club Emmetcinats, amb el suport del Consell Comarcal del Baix Llobregat i la Diputació de Barcelona.

Dijous, 22 de novembre de 2012